Reklamation & Returret

En eller flere af mine bestilte varer levede ikke op til mine forventninger, hvad gør jeg?

I dette tilfælde er der tale om returret, da varen ikke er beskadiget eller lignende.

Tilfælde som det, vil vi tage en dialog med dig som kunde om hvordan vi smartest løser problemet. Det kan være at du gerne vil have ombyttet en eller flere produkter til noget andet. 

Måske har vi lavet en fejl og sendt et forkert produkt til dig eller måske var det bare slet ikke lige som du havde forestillet dig og vil derfor gerne have pengene retur.

Vores retur & reklamations service er yderst personlig og vi går i direkte dialog med dig som kunde, hvor vi finder ud af hvordan vi hurtigst og smartest får klaret problemstillingen.

Så har du en eller flere varer, som ikke lever op til dine forventninger, så kontakt os, så finder vi en løsning til dig.

 

En eller flere af mine bestilte varer er i stykker eller virke ikke? Hvad gør jeg?

Har du f.eks. en neglelak flaske der er gået hul på, en lampe der ikke vil tænde eller noget helt tredje, så er der tale om en reklamation.

I sådan et tilfælde, vil vi gerne have en beskrivelse og eventuelt billede af fejlen, hvor vi så udfra det vurdere hvordan reklamationen løses på bedste vis.

Har du f.eks. en neglelak der er utæt eller gået hul på, vil vi blot sende en ny til dig hvor du smider den gamle ud.

Har du f.eks. en defekt lampe, kan vi finde på enten at sende en ny pære til dig, eller bede dig om at sende den retur til os hvor vi enten udbedre fejlen eller sende dig en ny vare.

Alt efter omfanget af fejlen, kan der også komme på tale med afslag i prisen eller lignende. Men dette er fuldstændig individuelt fra sag til sag.

 

Jeg har været på ferie og har ikke haft mulighed for at returnere en eller flere varer indenfor 30 dage. Hvad gør jeg?

Vi tilbyder 30 dages returret og hvis man skal have sine penge tilbage, så skal varen været uåbnet og i væsentlige samme stand og mængde.

Hvis du f.eks. har brugt en af vores gel neglelakker, kan du ikke returnere den, da den har været åbnet, med mindre selve neglelakken har en fejl.

Alternativt, kan vi tage den retur mod at modregne værdien som varen er blevet forringet. Denne afgørelse er en vi som virksomhed står for.