Handels- & Leveringsbetingelser & Persondatapolitik

Handels- & Leveringsbetingelser & Persondata Politik

Levering

Såfremt varen er på lager og bestillingen bliver lavet inden kl. 15:00 Mandag, Onsdag eller Fredag, bliver den som udgangspunkt afsendt samme dag med PostNord eller GLS, alt efter hvem du vælger.

  • Pakker afsendt med PostNord og GLS bliver først scannet efterfølgende hverdag om aftenen.
  • Dette gør at der kan gå op til 24 timer før der vil vises scanninger på din pakke.

Dog skal der tages højde for, at der kan ske fejl og forsinkelser hos PostNord & GLS, samt der f.eks. i Jule tiden kan forekomme længere leveringstid.

  

Har du indtastet din adresse forkert eller er den mangelfuld, med levering til din egen adresse, og den efterfølgende skal omadresseres hos GLS, koster det et gebyr på 50 kr., som efterfølgende vil blive faktureret til dig af os.

Husk derfor altid at tjekke at dine leverings oplysninger er korrekte.

Fragtpriser & leveringstider

Leveringstiden for din ordre er typisk 2-3 hverdage.

Leverings område: Vi leverer i Danmark, Norge, Sverige, Grønland & Færøerne.

Gellak.dk afsender varer med følgende: GLS - Erhverv, GLS - Privat, GLS - Pakkeshop, PostNord - Privat, PostNord - Erhverv, PostNord - Valgfrit udleveringssted

Fragten bliver beregnet ud fra vægt ved forsendelser til udlandet.

Fragten har faste satser ved forsendelser i Danmark.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

Danmark

2-3 dages leveringstid med PostNord PakkeShop. Pris: Fra 49 kr.

2-3 dages leveringstid med PostNord til Privat adresse. Pris: Fra 69 kr.

2-3 dages leveringstid med PostNord til Arbejde/Erhverv. Pris: Fra 49 kr.

2-3 dages leveringstid med GLS til PakkeShop. Pris: Fra 39 kr. eller GRATIS v/Køb over 699 kr.

2-3 dages leveringstid med GLS til Arbejde/Erhverv. Pris: Fra 59 kr.

2-3 dages leveringstid med GLS til Privat adresse. Pris: Fra 69 kr.

 

Fragtpriserne er baseret ud fra ordrens vægt.

 

Når pakken afsendes modtager du Tracking Nummer, så du kan spore din ordre. Der kan gå op til 24 timer før pakken kan spores.

 

Norge, Sverige, Grønland & Færøerne

*2-9 ukedager leverans med Posten/PostNord.

Grønland - Op til 20 dage.

Pris: Mellem 30-400 kr. ( Efter vægt og str. )

 *Afhænger af om det er skib, fly, economy eller priority.

 

Pakker der ikke afhentes i pakkeshop

Hvis du har bestilt en pakke til levering i pakkeshop, og ikke afhenter pakken, vil vi blive pålagt et returnerings gebyr på 44 kr. fra fragtfirmaet.

Dette beløb vil blive fratrukket ved en eventuel refundering, når vi får pakker retur som ikke er afhentet til tiden af køber.

Vi anbefaler derfor at når du har bestilt en pakke, at du sørger for at få den hentet til tiden. Har du fortrudt dit køb, tag stadig imod pakken og tag kontakt til os, så vi kan få lavet en korrekt returnering og refundering.

 

Betaling & Sikkerhed

Hos os er der mulighed for at du kan betal på forskellige måder.

Betaling med kreditkort - Hos os er det muligt at betale sikkert og nemt med dit VISA eller MasterCard. Du kan også betale med MobilePay eller kredit via ViaBill.

Vi benytter Clearhaus & QuickPay igennem PensoPay som indløser og betalings gateway. Alt information bliver sendt via SSL krypteret dataforbindelser så ingen følsomme kredit oplysninger bliver opbevaret hos os.

Når du laver en bestilling, bliver ordre beløbet "reserveret" på dit kort, så der er dækning på kontoen, når beløbet bliver hævet. Ordre beløbet hæves først fra dit betalingskort, når ordren afsendes fra os.

Vi tager ingen gebyrer eller andet, når du betaler med kort hos os.

Du kan læse mere om ClearHaus HER

Du kan læse mere om PensoPay HER

Du kan læse mere om QuickPay HER

ViaBill

Du kan vælge at benytte ViaBill, når du handler via os. Info om Viabill

3D Secure - Dette gør at du skal bruge dit NemID når du skal betale. Du modtager en SMS med en kode, som skal indtastes på siden.

Hvis du har problemer med dette, kan du kontakte NETS på  telefon: 44 89 27 50

 

 

Priser

Alle priser på hjemmesiden er inkl. Moms. og er dagspriser. Vi tager forbehold for eventuelle prisændringer.

 

Fortrydelsesret

Ifølge loven har man som forbruger, når man handler på internettet, krav på 14 dages fortrydelsesret. Hos os har vi valgt at tilbyde *alle vores kunder 30 dages fortrydelsesret. Dette har vi valgt, for at du som kunde kan give dig god tid til at se, om produktet lever op til forventningerne.

Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du venligst sende en mail til Info@Gellak.dk med dit ordre nummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Her vil du få at vide, hvordan du gør i forbindelse med din returnering af varen. 

Når en vare sendes retur, skal den sendes tilbage i væsentlig samme stand*, mængde og i original emballage. Oftest er emballage en væsentlig del af varen og må derfor ikke skrives på, tapes, rives i stykker eller lignende.

 

Gellak Flasker, Akryl Gele og lignende produkter kan ikke returneres, hvis det er brugt/påført på negletipper, skabeloner eller naturnegle.

Årsagen til dette er at produkterne ikke kan sælges på ny eller som demonstrations modeller, da vi ikke vil sælge "brugte" lakker ifht. Negle sygdomme.

Det er derfor vigtigt at du altid tjekker farven inden den påføres på naturnegl og deslignende.

 

Hvis en varer ikke er i samme stand, mængde eller eventuel plumbering er brudt, vil der blive fratrukket en procentdel af varens pris for at kompensere for dette iflg. Forbrugerloven omkring fortrydelsesret.

Typisk behandlings tid på returneringer/refunderinger er 7-14 dage.

Forbrugeraftale loven er gældende for alle kunder, der handler hos os.

Det er dig som kunde der har ansvaret for at din returforsendelse bliver returneret tilbage til os samt udgifterne i den forbindelse.

Læs mere om fortrydelsesret på Forbrug.dk HER

 

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato

 

Reklamation

Ifølge den danske købelov, har du ret til at reklamere over dit produkt i 24 måneder. Det betyder, at du kan klage over dit produkt i op til 2 år efter køb, hvis du skulle finde fejl eller mangler, som ikke skyldes slid eller selvforskyldte fejl og skader.

Hvis din vare er gået i stykker, kan du kontakte os og bede om at få skaden udbedret, afslag i prisen eller pengene retur alt efter situationen.

Hvis du ønsker at reklamere over dit vare, så bedes du venligst sende os en mail på Info@Gellak.dk .

Vi står for alle forsendelsesomkostninger, der vil være i forbindelse med en reklamation.

 

Produkt illustrationer

Vi forsøger at have fuldstændige korrekte produkt illustrationer på vort produkt sortiment. Dog hænder det, at vi får lagt forkerte billeder ind, enten ved at vores distributører har oplyst forkerte billeder, eller at vi simpelthen har lavet en menneskelig fejl. Så derfor bedes man tage forbehold for illustrationerne.

Vi kan aldrig stilles til ansvar for at farver gengives hundrede procent korrekt, da der er mange faktorer der er afgørende for hvordan farven bliver vist på skærmen. Det kan være ting fra skærm type, lysstyrke, kontrast forhold m.m.

Hvis der er et produkt, hvor det skal se nøjagtig ud, som det gør på billederne, så er du velkommen til at kontakte os, så du er sikker på, at det er netop det produkt, du modtager og ikke et, som måske afviger en smule fra produkt billedet.

Alle produkt billeder og billeder i Gellak regi, ejes af Gellak og må ikke bruges af andre uden tilladelse.

 

Produkt tekster & andre skrivelser

Alle vores tekster, produkt beskrivelser, blog indlæg er alle sammen skrevet og ejet af Gellak.dk og må ikke kopieres.
Hvis vi opdager at vores tekster eller billeder er kopieret, vil vi fortage et retslig efterspil.
 

Persondatapolitik

Håndtering af dine personlige oplysninger.

Når du vælger at abonnere på f.eks. vores nyhedsbrev eller oprette en konto, så benytter vi dine personlige oplysninger. Det kan ske i forbindelse med, at vi udsender relevante nyhedsbreve ud til dig, hvis du vel og mærket har abonneret på det.

De oplysninger, du giver i forbindelse med afgivelse af ordre og eventuelt oprettelse af en konto hos os, bruger vi til at registrere dig som kunde i vores økonomi- og lagersystem, så vi har overblik over kontaktinformationer på dig, hvis vi skulle kontakte dig vedr. en ordre, eller hvis du benytter dig af returret eller reklamation.

Samtidig, når vi har dine oplysninger registreret i vores systemer, kan vi nemmere finde frem til, hvilke produkter du har købt, samt garanti og reklamations perioder.

VED KONTO/ORDREOPRETTELSE OPBEVARER VI FØLGENDE INFORMATION:

  • Dit navn, efternavn og eventuelt mellemnavn
  • Dine adresseoplysninger
  • Dit mobil/fastnet telefonnummer
  • Din e-mail adresse

Disse personoplysninger registreres kun her hos SelvsiddendeBHer og kun til ovenstående brug. Disse informationer bliver opbevaret i 5 år, pga. krav fra bogføringsloven. Herefter slettes dine oplysninger.

De personlige oplysninger bliver kun indsamlet i samtykke med dig, f.eks. når du har Accepteret og læst vores Handelsbetingelser ved afgivelse af en ordre.

Oplysningerne, vi modtager omkring dig, bliver aldrig på noget tidspunkt videregivet eller solgt til andre virksomheder eller tredjeparter. Disse informationer er kun registreret hos SelvsiddendeBHer.

Når der foretages betaling hos SelvsiddendeBHer, opbevarer vi ingen personfølsomme oplysninger, som f.eks. kreditkort informationer eller lignende.

Gellak.dk , CVR-Nr.: 35789111 er dataansvarlig.

Du har i henhold til persondatalovgivningen altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Samtidig har du også ret til at få indsigt i hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis du ønsker indsigt i disse oplysninger, bedes du rette henvendelse til den Ejer og Stifter for Gellak.dk, Dennis Wishoff Kallestrup på dwk@elexo.dk.

 

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@gellak.dk samt hjemmesiden du har købt varen på. En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.


Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link). For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. ec.europa.eu

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 

Persondataforordningen (GDPR)

Her kan du læse i dybden om, hvilke data vi har om dig, hvad vi bruger dem til, hvordan de påvirker måden vi driver hjemmesiden og vores forretning på og ikke mindst hvilke nye rettigheder du har med den nye persondatalovgivning (GDPR) pr. 25. Maj 2018.

Når du kommer ind på hjemmesiden første gang, vil du blive mødt af en pop op-boks, hvor du kan krydse af, om du ønsker, at vi kan spore oplysninger om din færden på vores hjemmeside, og om vi må vise dig relevante reklamer på Facebook, Instagram og Google.

Vi kan se i vores analyser, at ovenstående altid har en positiv effekt for vores kunder, og samtidig gør det også, at vi kan minde dig om interessante produkter, du har kigget på, og vi kan se, om der er nogle sider på hjemmesiden, der klarer sig bedre end andre, om der er ting, vi skal rette og lignende.

 

Hvor og hvilke oplysninger opbevarer vi om dig?

Hvor og hvilke oplysninger vi opbevarer om dig, kommer helt an på om du er ny/tidligere kunde eller besøgende på vores hjemmeside. Med tiden kan de forskellige handlinger på vores hjemmeside og interaktioner med vores firma gøre, at vi har forskellige oplysninger om dig.

 

Når du besøger www.Gellak.dk, vil der blive gemt en ”cookie” på din computer, bærbar, telefon eller tablet, som gør, at dine præferencer bliver husket på vores hjemmeside. Du skal aktivt tillade at acceptere disse cookies. Dette gøres automatisk, hvis du fortsætter brugen af hjemmesiden.

 

Samtidig bliver der registreret andre ting, når du besøger hjemmesiden. De ting du foretager dig på hjemmesiden, vil blive registret. Dette omhandler:

  • Visning af produkter
  • Tilføjelse af produkt til kurv
  • Besøg til kassen
  • Gennemført køb
  • Exit af hjemmeside

 

Disse ting bliver sporet fire forskellige steder

  • Shopify (Vores webshop platform)
  • Google Adwords (Til annoncering)
  • Google Analytics (Til analyse og statisikker)
  • Facebook/Instagram (Til annoncering, statistikker og analyse)

 

Shopify

Her kan vi typisk se produktets effektivitet, antal ordrer, bestillinger, hvilke produkter der sælges mest af m.m.

Google Adwords

Her opretter og overvåger vi vores annoncer, som kan findes på Google, når du søger på relevante termer, der har med vores produkter at gøre. Du kan også få vist ”Display”-annoncer med produkter, du har set på. Disse kan komme på hjemmesider som f.eks. Ekstra Bladet og TV2.

Google Analytics

I princippet er det det samme som Shopify, bare meget mere dybdegående, hvilket gør, at vi kan optimere vores hjemmeside til en bedre besøgs- og eventuel købsoplevelse hos os.

Facebook & Instagram

Her opretter og overvåger vi vores annoncer, som findes på Facebook og Instagram. Her får vi også data ind, så vi kan se hvordan de forskellige annoncer fungerer, og om de er relevante, kan optimeres m.m.

 

I forbindelse med disse registreringer, kan vi også se hvilke annoncer, du har trykket på, for at komme ind på vores hjemmeside, og om du har besøgt hjemmesiden flere gange.

 

Disse data giver os ingen personlige oplysninger, blot hvordan din færden er på vores hjemmeside. Vi har heller ikke mulighed for at gå ind og finde oplysninger om specifikke kunder eller besøgende på den måde, at vi kan gå ned på produkt- og hjemmesideniveau og se effektivitet, klik-rater eller andet.

 

Eksempel: Lad os sige at jeg, Dennis, går ind på hjemmesiden og browser rundt. Så vil jeg ikke efterfølgende kunne gå ind på nogle af ovenstående systemer og se, at det er netop mig, der har gjort de forskellige handlinger på siden. Jeg vil blot kunne se, at der har været en bruger, som har foretaget disse handlinger.

 

Tilmelding af nyhedsbrev

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev tre forskellige steder.

  • Når du laver en ordre og krydser af, at du ønsker at tilmelde dig vores nyhedsbrev.
  • Når du i forbindelse med en af vores nyhedsbrevsannoncer på Facebook tilmelder dig.
  • Eller som den sidste mulighed, at du tilmelder dig i hjemmesidemenuen eller via pop op på hjemmesiden.

 

OBS: Alle e-mail adresser vi får gennem ovenstående muligheder er fortrolige og bliver ikke på nogen måder delt eller solgt til tredje part.

 

Med behandling og håndtering af nyhedsbreve bruger vi fem systemer

 

Shopify

Indsamler din e-mail adresse, hvis du har krydset feltet af under køb. Disse bliver herefter integreret i Mailchimp.

Facebook

Indsamler din e-mail adresse og sender informationerne via en krypteret og sikker forbindelse til Zapier.

Zapier

Indsamler e-mail adresser fra Facebook og sender dem videre til Mailchimp.

 

Mailchimp

Vores nyhedsbrevsprogram, som vi benytter til at udsende nyhedsbreve, analysere effektiviteten af nyhedsbreve og lignende.

 

Al information på kryds af systemerne bliver sendt krypteret og sikkert, så din e-mail adresse ikke kan blive misbrugt af tredje part.

 

Når du laver en bestilling på hjemmesiden

Du har været inde på vores hjemmeside og lave en bestilling – Men hvilke oplysninger gemmer vi egentlig om dig, og hvem kan se disse?

 

Dine oplysninger bliver altid behandlet med fuld sikkerhed og kryptering. For at strømline og øge effektiviteten af vores arbejdsgange, bliver dine oplysninger sendt et par forskellige steder hen.

 

Shopify

Det er det første sted, dine oplysninger lander. Oplysningerne vi modtager her er:

  • Navn + Efternavn
  • Adresse + Postnummer + By
  • Land
  • Telefon nummer + E-mail Adresse
  • Betalingsmetode
  • Købte produkter
  • IP-adresse
  • Cirka destination hvorfra din ordre er blevet placeret (I forbindelse med betalingskortsikkerhed)

 

QuickPay & Clearhaus via PensoPay (Betalingsdel)

  • Navn + Efternavn
  • Adresse + Postnummer + By
  • Land
  • Telefon nummer + E-mail Adresse
  • Betalingsmetode
  • IP-adresse

 

Alle oplysningerne vil blive brugt til forskellige ting, og disse vil blive beskrevet for dig her nedenfor

 

Shipmondo

Dansk firma, hvor vi køber alle vores forskellige pakkelabels til PostNord og GLS. De henter dine oplysninger, inklusive hvor og hvordan du skal have din pakke leveret. Dette gør, at vi ikke manuelt skal sidde og taste navn, adresse m.m. ind manuelt for hver ordre, der pakkes og sendes.

Storebuddy

Dansk firma, henter samme oplysninger, bortset fra hvor og hvordan din pakke skal leveres. Disse oplysninger bliver derefter sendt over i vores regnskabsprogram og bogført.

Dinero

Dansk firma, modtager oplysningerne fra IEX og bliver herved bogført i vores regnskab, så vi kan have vores bogholderi up to date. Disse oplysninger omfatter ikke den nye persondatalov, og kan derfor ikke slettes i forbindelse med ”retten til at blive glemt” (Kommer der mere om længere nede på siden). Disse oplysninger skal vi opbevare i minimum fem år jf. bogføringsloven.

QuickPay

Her modtages alle oplysningerne inklusiv kortoplysninger. Her bliver oplysningerne tjekket, og dit betalingskort godkendes og tjekkes også med 3D Secure for ekstra sikkerhed.

I vores QuickPay modul kan vi se disse oplysninger. Dog er der en stor misforståelse hos mange, at de tror, at vi kan se alle kortoplysninger, det kan vi IKKE.

Helt nøjagtigt så kan vi se de første og sidste fire cifre, udløbsdato, hvilket land betalingskortet er udstedt i. og om det er Visa, Mastercard eller andet.

 

Helpscout

Når du kontakter vores kundeservice eller sender os en e-mail, vil den gå ind i et ticket-system på Helpscout. Så kan vi nemt se tidligere samtaler, vi eventuelt har haft med dig. Dette gør blot, at vi nemt, hurtigt og bekvemt kan besvare henvendelser.

 

Alle ovenstående data bliver alle sendt krypteret og sikkert. Disse oplysninger bliver ikke givet videre til andre, som ikke skal have adgang til disse informationer og data.

 

Har du spørgsmål til nogle af punkterne ovenfor, eller er der noget, du syntes vi skal uddybe (Til den grad vi nu engang kan), må du gerne skrive til os på Info@Gellak.dk

 

Ny persondatalovgivning - Dine rettigheder 

Retten til at blive glemt

Dette betyder, at du har ret til at bede en instans eller et firma om at alle oplysninger om dig skal slettes. Dette kan være personoplysninger, e-mail adresser, korrespondancer på e-mail og andre systemer. Dog må dine oplysninger i et regnskabsprogram ikke slettes pga. bogføringsloven.

Retten til adgang

Dette betyder, at du har ret til at få at vide, hvor dine data bliver behandlet, hvilke data der bliver behandlet og grunden til at de behandles det pågældende sted. Udover det har du også ret til aktindsigt i hvilke data, der bliver behandlet i det omfang, der er muligt.

Retten til dataportabilitet

Dette betyder, at du har ret til at modtage al data vi har lagret om dig. Dette kan være personlige oplysninger, korrespondancer eller andet. Dette skal samtidig videregives til dig i et læseligt format. Derudover kan du også anmode om, at disse data sendes til tredjepart, f.eks. en konkurrent.

Retten til berigtigelse

Dette betyder, at hvis vi har nogle data om dig, som er mangelfulde eller ikke er korrekt, så har du ret til at anmode os om at få de rigtige oplysninger på plads og eventuelt supplere de mangelfulde informationer.

Retten til at protestere

Dette betyder, at du kan anmode os om, at du f.eks. ikke ønsker at modtage nyhedsbreve fra os eller andet markedsføringsrelateret.

 

Hvad betyder det for dig?

At du fremover vil blive mødt af kort fortalt, flere ”check-bokse”, når du besøger hjemmesider for første gang, når du skal tilmelde dig forskellige ting over internettet og lignende.

Mere uddybende handler det egentlig om, at vi som virksomhed har nogle klare retningslinjer for at behandle persondata på en sikker og fortrolig måde, og at du som bruger/kunde, har muligheden for at vælge til og fra.

Eksempel: Det kan godt være, at du gerne vil have, at vi må vise dig annoncer på Facebook med de seneste neglelakker, men at du ikke ønsker, at vi sporer, hvordan du bevæger dig rundt på vores hjemmeside.

 

Du har nu også mulighed for at få slettet al information en virksomhed kan have om dig, og det er slet ikke til diskussion, det er noget, vi skal gøre, hvis du beder om det.

Retten til at få indsigt i hvilke oplysninger vi har om dig, er også noget, du nu har ret til.

Du kan læse meget mere om den nye persondatalov her: https://www.datatilsynet.dk/vejledninger/vejledninger-databeskyttelsesforordningen/

Cookies

På www.Gellak.dk anvendes der cookies med det eneste formål at optimere hjemmesiden og dens funktionaliteter, som gør, at besøget er så nemt som muligt for dig som kunde.

En cookie er en registrering af din adfærd på din egen computer. Derved kan vores hjemmeside, www.Gellak.dk, genkende dig, næste gang du besøger vores hjemmeside.

I en cookie lagres der ikke nogen form for personhenførbare eller personfølsomme oplysninger, men rettere oplysninger omkring dit adfærd på den pågældende hjemmeside, du besøger.

Det kan f.eks. være når du logger ind med din bruger-konto her på www.Gellak.dk. Der findes to forskellige typer, som lagres både permanent og midlertidigt på din PC.

Den ene cookie er en sessioncookie, den holder styr på, hvad du har lagt i din indkøbskurv, så det ikke bliver glemt, når du kigger videre rundt på hjemmesiden.

Den anden cookie er en permanent cookie, som gemmes på din computer i ca. en månedes tid. Den permanente cookie gør, at vores hjemmeside kan genkende din computer, når du er på besøg på hjemmesiden.

Hvis du er i tvivl omkring, hvordan du sletter disse cookies, så kontakt os på Info@Gellak.dk  – Så hjælper vi dig pr. telefon eller e-mail til at få disse informationer slettet.

Hos Gellak.dk benytter vi os af cookies til flere forskellige ting. Vi bruger dem til at måle hvordan vores kunder benytter vores hjemmeside m.m. for at vi kan forbedre deres kundeoplevelser. Når du er på vores hjemmeside, tillader du automatisk at vi gerne må benytte cookies. Vi vil dog understrege at vi ikke kan opbevare person følsomme oplysninger omkring dig, efter dit besøg på vores hjemmeside.

 

Kundeservice

Vi fokuserer meget på kundeservice, og vi ønsker at gøre alle vore kunder tilfredse. Derfor har vi en række ting, der gør det ekstra godt at handle ved os.

-         Vi yder ikke kun 14 dages returret, men hele 30 dages returret på alle vore produkter.

-         Vi besvarer typisk alle mails indenfor 2-6 timer i åbningstiden kl. 9:00-17:00. Dog kan du godt forvente at få svar efter kl. 17:00, men der kan opstå længere svartid end i åbningstiden.

-         I weekenden har vi lukket, men vi holder dog stadig øje med vores mailsystem. Hvis du sender en mail til os f.eks. lørdag aften, kan du godt forvente et svar i løbet af samme dag.

Er du i tvivl om hvilken vare, du skal købe? Har du spørgsmål til en vare? Så kontakt os endelig, da vi hellere end gerne vil hjælpe dig med at få præcis det du ønsker.  :-)

 

KONTAKT INFORMATION

Gellak.dk

Solvænget 12B

8620 Kjellerup

CVR: 35789111

Kundeservice: Info@Gellak.dk 

 

Alle tekster & billeder på www.Gellak.dk er ejet af Gellak.dk. CVR: 35789111

Der tages forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.